zondag 13 mei 2018

Nieuwsflash 14 mei 2018 - 18 mei 2018

- Vooreerst wens ik voor alle lieve mama's een fijn moedertjesdag!
- Hiep hiep hoera voor Tomara, ze is vorige week 5 jaar geworden. We hebben gesmuld van de lekkere koekjes.
- Dinsdag vieren we de verjaardag van Otto! We kijken er naar uit.
- De komende 14 dagen komt juf Hanne in de klas. Zij studeert voor kleuteronderwijzeres aan de hogeschool Vives.
Via het onderstaande briefje laat juf Hanne weten wie ze is en welk thema er zal leven in de klas.


Beste ouder/ opvoeder
Mijn naam is Hanne. Ik ben net terug van een buitenlandse stage in Zuid-Afrika en om mijn opleiding af te sluiten, doe ik nog twee weken stage bij uw kleuter in klas.
Graag wil ik de kleuters iets bij leren over muziek: verschillende genres, instrumenten, noten, muzikanten, componisten en zo voort.
Ik denk dat het heel leuk is om zoveel mogelijk muzikanten uit te nodigen in klas. Kunt u zelf een instrument bespelen, of kent u iemand die dit kan, laat het mij dan zeker weten via dit mailadres: hanne.verlinde@student.vives.be.
Verder wil ik met de kinderen graag een instrument in elkaar knutselen. Hiervoor heeft uw kleuter een schoendoos en een buis van een lege keukenrol nodig. Zou het mogelijk zijn deze genaamtekend met uw kleuter mee te geven?
Ik zie het al helemaal zitten!
Muzikale groeten
Hanne Verlinde

- Hierbij voeg ik toe wanneer kleuters thuis zelf muziekinstrumenten hebben, die mogen meebrengen (genaamtekend) naar de klas.
- Enkele belangrijke dagen: * maandag 21 mei is er geen school
* op dinsdag 22 mei komt de schoolfotograaf voor klasfoto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten